سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ تبارک وتعالی ـ، پرهیزگارانِ پنهان (ناشناخته) هستند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
وبلاگ (بچه های باهال) عاشقانه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» عشق

آخر یه روز پرینته قلبمو میگیرم تا باورت بشه با هر نفس 1000 بار میگم دوستت دارم. (الناز خانوم)

بزرگترن آرزوم اینه که کوچکترین آرزوی تو باشم. (الناز خانوم)

این دنیا عجیبه ! تا مریض نشی گل واست نمیارن ، تا گریه نکنی نوازشت نمی کنن ، تا فریاد نکشی به طرفت برنمی گردن و تا نمیری نمی بخشنت. (الناز خانوم)

زدم فریاد خدایا این چه رسمی ست.- رفیقان راجداکردن هنرنیست- رفیقان قلب انسانند خدایا- بدون قلب چگونه میتوان زیست(الناز خانوم)

 

این اس ام اس رو واسه 3 نفر بفرست : 1.بهترین دوستت 2.نفست 3.عزیزتزین کست ؛ حالا بشین فکر کن ببین تو کدوم یکیش بودی که من این اس ام اسو واست فرستادم. (سوده خانوم)

بلبل صفت نیستم که برهرشاخه ای غوغاکنم شمعم ومیسوزم وجان رافدایت میکنم ، روزگاری است که من طالب رخسارتوأم فکر من باش دراین شهر گرفتارتوأم گفته بودی که طبیب دل بیمار منی پس طبیب دل من باش که بیمارتوأم (فاطمه خانوم)

 

خدایا من در کلبه حقیرم چیزی دارم که تو در ارشه کبریای ی نداری ، من تو رو دارم و تو همچون خود نداری.(ناشناس)

 

آنچه که هستی هدیه خداوند به توست . و آنچه که میشوی هدیه تو به خداوند ؛ پس بی نظیر باش ....(ناشناس)

اولا از دوستانی که اس ام اس میفرستن تشکر و

دوستانی که اس ام اس میفرستن لطف کنن اسمشون رو هم بنویسن .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بچه های باهال ( پنج شنبه 88/2/10 :: ساعت 3:25 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غم
عشق
اس ام اس دوستان
عشق
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 17
>> مجموع بازدیدها: 44585
» درباره من

وبلاگ (بچه های باهال)  عاشقانه
مدیر وبلاگ : بچه های باهال[13]
نویسندگان وبلاگ :
ESMAIL
ESMAIL[0]
ali[0]
sara[0]
maryam[0]
esi[0]
sosan[0]


» پیوندهای روزانه

البوم [33]
جست و جو [15]
[آرشیو(2)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
درد دل . عشق .
» آرشیو مطالب
دین
زندگی
درد دل

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
کمیاب ترین آهنگهای ایرانی
عکس
روانشناسی پیام نور ایوان
آزاد راه
انا مجنون الحسین
یک دو سه
هوای بارانی
همیشه دلتنگ
حدیث نفس
پرواز تا خدا
غم قطره

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان











» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب