سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان کوچک است؛ هر چند بزرگسال باشد و دانا بزرگ است؛ هر چند کم سال باشد . [امام علی علیه السلام]
وبلاگ (بچه های باهال) عاشقانه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اس ام اس دوستان

 

اس ام اس های دوستان

 

وقتی دلت تنگ شد،وقتی چشمات ترشد،وقتی دیگه نبود کسی امیدت و  همنفسی،بدون که هست  اینجاکسی که توواسش  همه کسی  ( از خانوم ش.ش)


بیا جهانو با هم قسمتش کنیم ، آسمون ماله تو ابراش ماله من ، دریا ماله تو موجاش ماله من ، خورشید ماله تو ماه ماله من ، اصلا تمام دنیا ماله تو ، تو ماله من  (از لیلا خانوم)


 دو چیز هیچ وقت از یاده آدم ها نمیره 1.دوستای خوب 2. روزهای خوب ، یک چیز هم هیچ وقت از دله آدما نمیره  : روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت. (بازم از طرف لیلا)


یک شب یک ستاره از آسمون اومد کناره پنجره اتاقم گفت دنیا رو میخوای یا یک دوست ، خوب منم گفتم هیچکدوم چون یه دوست دارم که یه دنیا می ارزه (از طرف ماهان جون)


یادمان باشد که امروز خطایى نکنیم ،گرچه درخویش شکستیم صدایى نکنیم، یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند، طلب عشق زهر بی سروپایى نکنیم.  (از شهناز خانوم)


 پازله دله کسی رو به هم ریختن هنر نیست ،اگه با تیکه های شکسته دلی ، یک پازله جدید واسش ساختی هنر کردی. (از سحر خانوم)


دوستت ندارم به اندازه ی اقیانوس، . چون یه روز به آخرش میرسی . دوستت ندارم به اندازی خورشید، . چون غروب میکنه . دوستت دارم . به اندازی روت که هیچوقت کم نمیشه. (از مهدیه)


 

شاگردی از استادش پرسید: عشق چست؟ استاد در جواب گفت: به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور. اما در هنگام عبور از گندم زار، به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی! شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت. استاد پرسید: چه آوردی؟ و شاگرد با حسرت جواب داد: هیچ! هر چه جلو میرفتم، خوشه های پر پشت تر میدیدم و به امید پیدا کردن پرپشت ترین، تا انتهای گندم زار رفتم . استاد گفت: عشق یعنی همین! شاگرد پرسید: پس ازدواج چیست؟ استاد به سخن آمد که : به جنگل برو و بلندترین درخت را بیاور. اما به یاد داشته باش که باز هم نمی توانی به عقب برگردی! شاگرد رفت و پس از مدت کوتاهی با درختی برگشت . استاد پرسید که شاگرد را چه شد و او در جواب گفت: به جنگل رفتم و اولین درخت بلندی را که دیدم، انتخاب کردم. ترسیدم که اگر جلو بروم، باز هم دست خالی برگردم. همین!!

از طریق ایمیل از طرف سحر

البته یکم تکراری بود مطلب بالا ولی خوب زحمت کشیده بودن منم گزاشتم.



 

خوب حالا نوبت خودمه :

از این به بعد شما شاهد عکس های زیبا گرفته شده از خودم از زیبایی های طبیعت در هر پست هستین.

برای شروعم این دو تا عکس زیبای گل رو قرار میدم  عکس اولی از نظر خودم خیلی قشنگ شده

عکس اول

اس ام اس های دوستان

 

وقتی دلت تنگ شد،وقتی چشمات ترشد،وقتی دیگه نبود کسی امیدت و  همنفسی،بدون که هست  اینجاکسی که توواسش  همه کسی  ( از خانوم ش.ش)


بیا جهانو با هم قسمتش کنیم ، آسمون ماله تو ابراش ماله من ، دریا ماله تو موجاش ماله من ، خورشید ماله تو ماه ماله من ، اصلا تمام دنیا ماله تو ، تو ماله من  (از لیلا خانوم)


 دو چیز هیچ وقت از یاده آدم ها نمیره 1.دوستای خوب 2. روزهای خوب ، یک چیز هم هیچ وقت از دله آدما نمیره  : روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت. (بازم از طرف لیلا)


یک شب یک ستاره از آسمون اومد کناره پنجره اتاقم گفت دنیا رو میخوای یا یک دوست ، خوب منم گفتم هیچکدوم چون یه دوست دارم که یه دنیا می ارزه (از طرف ماهان جون)


یادمان باشد که امروز خطایى نکنیم ،گرچه درخویش شکستیم صدایى نکنیم، یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند، طلب عشق زهر بی سروپایى نکنیم.  (از شهناز خانوم)


 پازله دله کسی رو به هم ریختن هنر نیست ،اگه با تیکه های شکسته دلی ، یک پازله جدید واسش ساختی هنر کردی. (از سحر خانوم)


دوستت ندارم به اندازه ی اقیانوس، . چون یه روز به آخرش میرسی . دوستت ندارم به اندازی خورشید، . چون غروب میکنه . دوستت دارم . به اندازی روت که هیچوقت کم نمیشه. (از مهدیه)


 

شاگردی از استادش پرسید: عشق چست؟ استاد در جواب گفت: به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور. اما در هنگام عبور از گندم زار، به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی! شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت. استاد پرسید: چه آوردی؟ و شاگرد با حسرت جواب داد: هیچ! هر چه جلو میرفتم، خوشه های پر پشت تر میدیدم و به امید پیدا کردن پرپشت ترین، تا انتهای گندم زار رفتم . استاد گفت: عشق یعنی همین! شاگرد پرسید: پس ازدواج چیست؟ استاد به سخن آمد که : به جنگل برو و بلندترین درخت را بیاور. اما به یاد داشته باش که باز هم نمی توانی به عقب برگردی! شاگرد رفت و پس از مدت کوتاهی با درختی برگشت . استاد پرسید که شاگرد را چه شد و او در جواب گفت: به جنگل رفتم و اولین درخت بلندی را که دیدم، انتخاب کردم. ترسیدم که اگر جلو بروم، باز هم دست خالی برگردم. همین!!

از طریق ایمیل از طرف سحر

البته یکم تکراری بود مطلب بالا ولی خوب زحمت کشیده بودن منم گزاشتم.



 

خوب حالا نوبت خودمه :

از این به بعد شما شاهد عکس های زیبا گرفته شده از خودم از زیبایی های طبیعت در هر پست هستین.

برای شروعم این دو تا عکس زیبای گل رو قرار میدم  عکس اولی از نظر خودم خیلی قشنگ شده

عکس اول

عکس دوم

 

دوستان اگر عکس ها باز نشد میتونن از این لینک فایل فشرده دو عکس رو دانلود کنند:

دانلود عکس ها

عکس دوم

دوستان اگر عکس ها باز نشد میتونن از این لینک فایل فشرده دو عکس رو دانلود کنند:

دانلود عکس ها



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » بچه های باهال ( پنج شنبه 88/2/10 :: ساعت 3:27 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غم
عشق
اس ام اس دوستان
عشق
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 12
>> بازدید دیروز: 15
>> مجموع بازدیدها: 44580
» درباره من

وبلاگ (بچه های باهال)  عاشقانه
مدیر وبلاگ : بچه های باهال[13]
نویسندگان وبلاگ :
ESMAIL
ESMAIL[0]
ali[0]
sara[0]
maryam[0]
esi[0]
sosan[0]


» پیوندهای روزانه

البوم [33]
جست و جو [15]
[آرشیو(2)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
درد دل . عشق .
» آرشیو مطالب
دین
زندگی
درد دل

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
کمیاب ترین آهنگهای ایرانی
عکس
روانشناسی پیام نور ایوان
آزاد راه
انا مجنون الحسین
یک دو سه
هوای بارانی
همیشه دلتنگ
حدیث نفس
پرواز تا خدا
غم قطره

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان











» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب